[TYPO3-UG Dutch] Looking for people with balls!!!

ries van Twisk typo3 at rvt.dds.nl
Fri Jul 13 05:23:16 CEST 2007

Beste Mensen,

mischien dat jullie het op typo3-english gelezen hebben, mischien niet.
De t3CON07 converence is te duur voor mensen uit landen waar het
uurloon laag is.

Mijn schoonzuster wil graag naar T3CON07 toe. Op de 11komst ze hoogst
waarschijnlijk op schiphol aan waar ze bij mijn family komt te
logeren (NH)
vanuit daar gaat ze Nederland verkenen, belgie en ook naar Duitsland,
t3CON07!!!

Ikzelf ga haar hotel kosten bekostigen, van iemand ander heb ik te
horen gekregen dat hij
$100 sponsort voor een van de tutorials.

Nu ben ik nog op zoek naar iemand waarmee ze per audo/trein mee kan
reizen
naar duitsland.... Wie O wie kan haar menemen?????

groet,
Ries van Twisk