[TYPO3-UG Dutch] effecten afbeeldingen content elements

Rik Willems - Actiview rik at actiview.nl
Thu Jul 12 10:41:57 CEST 2007

Beste Lijst,

Even een vraag betreffende de mogelijkheden voor effecten bij afbeeldingen
van content elements. Voor een klant wil ik graag dat een afbeelding die bij
een content element geplaatst wordt met een rand en rond weergegeven wordt
in de FE. Kan ik dit effect zelf aan de mogelijkheden toevoegen en misschien
zelfs als standaard aangeven? Zo ja, kan iemand een voorzetje geven hoe ik
dit effect toevoeg?

Groeten,
Rik Willems

ACTIVIEW WEB SOLUTIONS
website development  |  online applications  |  services & solutions

W:  <http://www.actiview.nl/> http://www.actiview.nl