[TYPO3-UG Dutch] RTE binnen plugin via Kickstarter, links werken niet! (replace of wrappingof ...?)

Davy typo3.org at davyroberts.com
Thu Jul 12 09:20:25 CEST 2007

Hoi,

Allemaal bedankt voor jullie hulp. Na verschillende punten te hebben
uitgeprobeerd kwam mijn collega met een ingeving. De wrapping van de Text
area with RTE of No transformation at all te zetten!

http://194.187.45.133/dedertijs.nl/fileadmin/diversen/opgelost.JPG

BLijkbaar gaat het anders toch mis?
De oplossing bleek simpel, maar toch blijf ik het een beetje vreemd vinden.

Groet,
Davy
------

Hoi Davy,

Zou het kunnen dat je de tekst in je extensie met een functie uit de
pibase class moet formateren?

Bijvoorbeeld met this->pi_RTEcssText()

Succes

Daniel Doesburg

Davy schreef:

> [...]
>
> Een voorbeeld:

> Via de kickstarter maak ik een nieuwe plugin met heel simpel 3 velden;
>
> een naam, een omschrijving en een achtergrondplaatje.
>
> Werkt prima. Ook krijg ik die plugin te zien als ik hem laat zien. So far
so
> good!
>
> Ga ik nu een link plaatsen in de tekst (omschrijving) dan gaat het mis!
>
> Ik kan een link leggen naar een andere pagina binnen de website (of
extern)
> en dan is het ook een link. MAAR nu ga ik het record OPSLAAN. En dan
 De link is weg!!!

> Dus het lijkt of de RTE de opmaak via str_replace oid weghaalt!
>
> Als ik rechtstreeks via phpmyadmin een link erin zit blijft deze wel staan
> behalve als ik weer wat wijzig in de tekst via de RTE. Dan is het weer
> allemaal verdwenen!!
>
> Ik heb al verschillende editors geladen maar iedere keer gaat dit weer
mis!

> De ene keer komt er in plaats van <a href
. Te stasn <link
. Etc.

<http://194.187.45.133/dedertijs.nl/fileadmin/diversen/heleopmaakisweg.JPG>

http://194.187.45.133/dedertijs.nl/fileadmin/diversen/terwijlditwelwerkt.JPG