[TYPO3-UG Dutch] RTE binnen plugin via Kickstarter, links werken niet! (replace of wrappingof ...?)

Loek Hilgersom hilgersom at xs4all.nl
Tue Jul 10 16:50:56 CEST 2007

Hoi Davy,

Inhoud van de RTE wordt bij het opslaan door een transformatieproces gehaald wat
via Typoscript is te configureren. Documentatie daarover vind je hier:
http://typo3.org/documentation/document-library/core-documentation/doc_core_api/4.1.0/view/5/2/
en ook in de manual van de htmlarea extensie.

Kan het zijn dat er ergens in de rootline van jouw plugin pagina's beperkende
voorwaarden voor de RTE worden ingesteld?
Ik weet niet zeker of de Typo3 defaults zijn voor de RTE configuratie voor
plugins identiek is aan de normale RTE config. Je kunt in ieder geval de RTE
configuratie per plugin instellen aan de hand van de database tabel en veld naam.

Je zou eens kunnen proberen in de page TS van de pagina waar je plugin staat de
normale instellingen te kopieren naar die voor jouw plugin-tabel:

RTE.default.jouwtabelnaam.jouwRTEveldnaam < RTE.default

Geen idee of het helpt, misschien wordt het wel door iets heel anders
veroorzaakt. Maar wie weet....

Groeten,
Loek

Kan het zijn dat er