[TYPO3-UG Dutch] select table uid

Rens Admiraal typo3 at ambitiondesign.nl
Mon Jul 9 12:48:55 CEST 2007

Hoi Ton,

Misschien zit ik hier fout hoor, maar als ik in TSRef kijk zie ik
nergens de optie 'table' bij select, wat mij het idee geeft dat je
alleen pagina's kunt selecteren met deze functie. Mocht dit niet zo
zijn, misschien moet je met selectFields opgeven dat je alleen het
uid terug wilt hebben.

Ook zou je dit evt. kunnen doen met een userFunction...

Op 9-jul-2007, om 12:17 heeft Ton Akveld [netcreators] het volgende
geschreven: