[TYPO3-UG Dutch] licens agreement tonen voor het betreden vaneen site

Rudy Gnodde gnodde.rudy at wag.nl
Mon Jul 9 08:45:59 CEST 2007

Beste Maarten,

Zonder een nieuwe extensie te maken zou ik dit denk ik oplossen door ze
in te laten loggen. Door hidden velden met al ingevulde login informatie
te maken hoeven ze alleen op een knop te klikken. Dan kun je de site
alleen zichtbaar maken voor mensen die ingelogd zijn en de pagina met de
licence agreement alleen voor mensen die niet ingelogd zijn.

Maar dit wil alleen als je verder geen login gebruikt in de site.

Met vriendelijke groet,

Rudy Gnodde
WIND Internet
http://www.windinternet.nl