[TYPO3-UG Dutch] text w/image: image, position en Caption afzetten

Nico Potvin nico.potvin at kandesign.com
Thu Jul 5 13:07:22 CEST 2007

Dankjewel Daniel,

De image weghalen werkte perfect,

Enkel laat hij steeds ook de default language content zien, ook al is
deze afgezet, en heb je geen rechten, je ziet em wel, maar je kan hem
niet editeren.

Wat ik graag zou willen hebben is de eventuele mogelijkheid om ook
deze default taal weg te halen zodat er geen verwarring kan ontstaan
wanneer er in een bepaalde taal geediteerd moet worden.

groeten

nico