[TYPO3-UG Dutch] mailformplus: probleem met error placeholders

Ton Akveld ton at netcreators.com
Wed Jul 4 15:46:39 CEST 2007

Hi Michiel,

Helaas...
Een voorbeeld: als filetypes zijn toegestaan png,jpg,gif
Zolang ik files met die extensies upload is er geen vuiltje aan de lucht.
Op het moment dat ik met een file met niet toegestane extensie probeer,
wordt de error-handling geactiveerd en verschijnt er een boodschap in de
vorm van:
Verkeerd bestandstype, toegestane extensies zijn: ###photo_fileTypes###

Jammer genoeg verschijnt het eerste deel van de foutmelding wel, alleen de
inhoud van de varaibele niet...

Evengoed bedankt voor je reactie!

Ton

--