[TYPO3-UG Dutch] hoe gericht werken met altMainMarkers?

Frank frank.sonck at freebel.net
Wed Jan 31 14:15:17 CET 2007

Dag Rob,

Tot nu toe had ik effectief ook aan news elementen een eigen template
gegeven. Maar ik ben daar niet zo tevreden over:
1/ je moet dan telkens weer aparte template files maken
2/ zodra je in het news element venster (plugin options > template) 'raakt'
aan de template file (bvb een nieuwe versie in de plaats zetten) krijg je
vervelende zaken: mijntemplate.tmpl wordt dan bvb mijntemplate_01.tmpl. Het
wordt al gauw een boeltje van talloze originele en _01, _02 enz files.

Bovendien werk ik ook met verschillende sites binnen dezelfde install. Het
zou handiger zijn om een bepaald soort news element (bvb een agenda) dat ik
in x verschillende sites gebruik slechts éénmaal (dwz vanuit de site TS
template) een bepaalde altMainMarker te moeten toewijzen.

Maar misschien is dit niet mogelijk.

Groeten
Frank

"Rob De Vries" <spam_this at pandora.be> schreef in bericht