[TYPO3-UG Dutch] re-usable content elementen

Nico Potvin nico.potvin at kandesign.com
Wed Jan 31 12:02:19 CET 2007

Dankjewel,

ik was ook aan het denken aan het systeem om gewoon een pagina te nemen
en deze in te voegen.

volgens jouw systeem zou ik het dan zo moeten ingeven in mijn ts om het
in mijn template te krijgen.

temp.itemsleft.20 = CONTENT
temp.itemsleft.20 {
table = tt_content
select {
pidInList = 38
where = colPos=2
}
}
subparts.itemsleft  <  temp.itemsleft.10

Groeten en bedankt

Nico