[TYPO3-UG Dutch] re-usable content elementen

Nico Potvin nico.potvin at kandesign.com
Wed Jan 31 11:39:04 CET 2007

Hallo,

Ik heb een kleine vraag ivm met re-usable content.
Graag had ik de mogelijkheid gehad om een stukje content aan te maken
en dit op elke pagina te laten komen.
Als er dus iets aan dit stukje content aangepast wordt, dan zou het dus
overal automatisch aangepast moeten worden.

Nu kan ik dit doen dmv ts en pure html in mijn template. Maar dit is
niet echt gebruiksvriendelijk naar webeditors toe.
Bestaat er een plugin die dit toelaat? Een bepaalde content element in
een sysfoldertje ofzo dat via ts in de template kan geschoven worden?

Iemand een idee?

Groeten

Nico

--