[TYPO3-UG Dutch] Subtitle

Melvin Struiksma melvin.struiksma at omaha.nl
Wed Jan 31 11:18:57 CET 2007

Roland,

Dit zit standaard in typo3 verwerkt.

Klik in je menu op: pagina, kies de juiste pagina waar je het wil doen,
klik op eigenschappen.
Indien nodig scroll helemaal naar beneden om Toon extra opties
(paletten) en Toon veld omschrijvingen aan te vinken.
Wanneer deze zijn aangevinkt zal je de optie zien om subtitle te
vertonen ipv title.
Ik weet niet of dit het geen is wat je zoekt, maar nooit geschoten is
altijd mis :).

sc6

Gr.

Melvin