[TYPO3-UG Dutch] Dutch TUG

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Tue Jan 30 22:22:17 CET 2007

Hoi Ton,

Ja zeker is er ook een Nederlandse.
En zo'n groep bestaat bij het enthousiasme van de deelnemers.
Want een lidmaatschap of iets gereglementeerds is er niet.

Een paar fervente TYPO3 verslaafden organiseren jaarlijks een
bijeenkomst waar je met elkaar kunt kennismaken en er enkele
interessante voordrachten gehouden worden.
Het afgelopen jaar waren we te gast bij de TROS en was Kasper Skarhoj
een van de sprekers.

Ongetwijfeld zal er ook dit jaar weer zoiets plaatsvinden.

Sterker nog, een van de verslaafden, Sander Vogels, heeft op 2 januari
in deze lijst onder het onderwerp "Happy New Year!" een oproep geplaatst
  voor sponsors en vrijwilligers voor zo'n dag.

Dus even zoeken op bovenstaande naam of onderwerp.

Ik hoop je te zien, dan.

Groeten,

Daniel