[TYPO3-UG Dutch] Anchors

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Mon Jan 29 15:49:13 CET 2007

Thijs Hakkenberg schreef:
> overigens zou het niet verkeerd zijn om in rtehtmlarea ook anchors als
> optie te hebben, mijn inziens.

Volledig eens met de wens om ook in rtehtmlarea anchors te kunnen
plaatsen. Kunnen die overigens gemakkelijk vanaf een andere pagina
gelinkt worden in T3?

> Dat is voor lange artikelen wel zo handig.
In de RTE zou het verboden moeten worden om lange artikelen te
schrijven. :-)

Een content-element per paragraaf!
Het gaat bij lange lappen looie langzaam werken!
Ook bij het opslaan kunnen dan problemen ontstaan.

Maar een anchor in de tekst zou ik toejuichen.

Wie legt een change-request in?

Groeten,

Daniel