[TYPO3-UG Dutch] tc_directmail & mail validity

Sacha Ligthert sacha at ligthert.net
Tue Jan 23 11:14:29 CET 2007

Hoi,

Jordan van Bergen wrote:
> Dit kan kloppen omdat typo3 tegenwoordig altijd zoiets als dit in de
> broncode zet:
>
>  <script type="text/javascript"
> src="typo3temp/javascript_757c080409.js"></script>
>
> Weet iemand hoe je kunt voorkomen dat dit .js (javascript) via je template
> in de broncode komt?
Ik had iets soortgelijks waardoor boven aan mails vaak /* */ stond. Dit
werd gegenereerd door de anti-spam in mijn TS-conf.

Is er anders een plugin geïnstalleerd wat dit script gebruikt? Wat zegt
de broncode waartoe het behoord?

Sacha

--
Personal site: http://ligthert.net/
Quote: " /Where fear is present, wisdom cannot be./ " - Lactantius