[TYPO3-UG Dutch] Anchors

Mark Schouten m.schouten at schoutendevelopers.nl
Tue Jan 23 10:50:19 CET 2007

Beste Maarten,

Helaas hebben sommigen een communicatieprobleem en het daardoor minder leuk maken om vragen te stellen via deze lijst. :(

Maarja, op de vraag over de anchor zou ik je willen aanraden om op de volgende site te kijken en dan in het linker menu anchor aan te klikken. Volgens mij staat hier een goede beschrijving.

http://www.regnery.net/html/detail-html.php?id=23

Met VRIENDELIJKE groet,

Mark Schouten

SchoutenDevelopers