[TYPO3-UG Dutch] Release TYPO3 4.1beta3

Joris Willems joris.willems at gmail.com
Sun Jan 21 15:40:20 CET 2007

Ik heb de nieuwe versie onmiddellijk geïnstalleerd en ik ben enorm
enthousiast over de AJAX feature. Dit toont echt aan dat er nog veel
ruimte is voor in het oog springende verbeteringen aan bruikbaarheid
van de interface.
Proficiat aan de devs!

Joris

Op 21-01-07 heeft Martin van der Linden<info at elegantchaos.nl> het