[TYPO3-UG Dutch] da_newsletter_subscription 1.0.1 - categorieen in een andere taal

Johann Jungbacker johann at quicknet.nl
Tue Jan 16 17:49:31 CET 2007

Hallo,

Blijkbaar stel ik een lastige vraag? Misschien dat een aanvulling reacties
oplevert?

Ik gebruik da_newsletter_subscription als listmanager om emailadressen te
verzamelen om deze vervolgens via tcdmail2danewsletter met tcdirectmail te
versturen naar de abonnees.

Dit lukt prima echter de site is drietalig maar de plugin
da_newsletter_subscription biedt niet de mogelijkheid om de categorieën in
meerdere talen aan te bieden. Gevolg is dat andertalige abonnees de
Nederlandse categorie beschrijving te zien krijgen.

Mijn vraag is dan ook; is er een manier om de categorieën meertalig te tonen
of als alternatief de categorieën helemaal weg te laten? Er is toch maar een
nieuwsbrief en een keuze is eigenlijk niet nodig.

Ik hoop dat iemand hier iets over kan zeggen.

Groeten,

Johann