[TYPO3-UG Dutch] doc_tut_templselect

Melvin Struiksma melvin.struiksma at omaha.nl
Tue Jan 16 16:59:00 CET 2007

btw Ric,

Kan jij mij de url-link geven van het te downloaden bestand, wat volgens
jullie het correcte bestand moet zijn?

Misschien heb ik het verkeerd, maar als je op
//http://typo3.org/fileadmin/ter/d/o/doc_tut_templselect_nl_0.0.1.t3x
kijkt, dan staat het template_1.html bestand er niet bij ?????

Gr.

Melvin.