[TYPO3-UG Dutch] MJS Event Pro - Localization

Johann Jungbacker johann at quicknet.nl
Sat Jan 13 14:03:07 CET 2007

Ok, wellicht biedt Google nog uitkomst voor deze specifieke extensie vraag;
ik zit zelf ook met een taalprobleem voor de newsletter categories (ook hier
gepost)

Soms kom je er binnen tien minuten achter en soms duurt het een week voordat
je weet wat de oplossing is. Niet opgeven, zie het als een uitdaging die bij
tijd en wijle redelijk frustrerend kan zijn ;-)

Groeten,

Johann