[TYPO3-UG Dutch] MJS Event Pro - Localization

Joris Sartorius joris at sartorius.net
Sat Jan 13 10:44:18 CET 2007

Hoi allemaal,

Ik gebruik op een TYPO3 website de extensie 'mjseventpro' voor een
evenementenkalender. Dit werkt na een aantal aanpassingen helemaal goed. Nu
wil ik echter ook een aantal evenementen in het Duits weer kunnen geven.

Om dat te realiseren heb ik het gewenste evenement ge-'copy-paste' en
vertaald en de Language op 'Deutsch' gezet.

Nu geeft hij op de Duitse pagina nog alle evenementen weer, ik wil graag
alleen de vertaalde. Hoe doe ik dat? Tevens wil ik op de 'gewone'
Nederlandse pagina alleen de default vertalingen zien.

Misschien is dat nog niet het ergste probleem, want in de backend is het
hele Duitse evenement verdwenen. Ik zie alleen "Default' elementen - het
Duitse event is nergens meer te vinden (List module) Beetje lastig als ik
hem niet meer aan kan passen.

Heeft iemand daar een oplossing voor?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,