[TYPO3-UG Dutch] Instellingen Alternet account

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Fri Jan 12 16:36:11 CET 2007

Barbara Wijbenga schreef:
> Wij hebben sinds kort een Reseller 15 hosting account bij Alternet. Ik heb
> in Plesk een domein aangemaakt en typo3 geupload, maar ik denk dat ik de
> instellingen niet helemaal goed heb staan, want als ik inlog in de install
> van typo3 en ik probeer iets te doen, dan gaat hij weer naar de
> login-pagina.
> Hoe moet ik zo'n domein in Plesk instellen zodat typo3 werkt?
>
> Bedankt,
> Barbara

Ja, komt me bekend voor.
Heb ik ook gehad, onlangs. Alleen weet ik niet meer of het aan de
filepermissies lag of een omgevallen bitje in één van de installatie
pakkages.
Maar ik ga voorlopig voor het laatste.

Hoe en wat heb je ge-upload?
Met FTP?

Ik zou zeggen, als je tenminste nog niets verder aangemaakt hebt, leeg
gooien en opnieuw de beide tar-files halen en uitpakken.

En dan de rechten zetten zoals beschreven in het readme of was het het
install bestandje.

Succes,

Daniel