[TYPO3-UG Dutch] flash en tekst naast elkaar

Leen Strijk leenstrijk at tomaatnet.nl
Mon Jan 8 14:52:00 CET 2007

Melvin Struiksma schreef:
> In het flash bestand :)

Ja dat is een mogelijkheid, maar ik wilde het toch liever in typo3 doen.
Dan kan het bestand ook op meerdere plaatsen in de site gebruikt worden
met verschillende teksten.
Misschien kan ik het bestand met html in de htmlarea aanroepen.
Maar ik wil eerst kijken of er een wysywyg manier is voor de website
beheerder die geen html beheerst.