[TYPO3-UG Dutch] buckaroo

Mark Kuiphuis mark at exxtra.nl
Mon Jan 8 13:33:59 CET 2007

Heb net even gezocht op buckaroo in Google en kom daar bij 1 site uit
(gesponsorde koppeling) die enigszins te maken kan hebben met een
betaalsysteem. En dat is van de SNS bank. Doorklikken op die link leidt
mij naar een 404 pagina (vreemd dat de SNS bank geld uitgeeft om naar
een 404 pagina te linken). De rest achter het hoofddomein weggehaald en
alleen naar de hoofdsite en daar lees ik dat per 8 januari (vandaag!!!!)
De sns bank is gestopt met Bill.... (Is Bill dan hetzelfde als
Buckaroo?)....

Ik zou als ik jou was doorgaan met iDeal en niet meer met Buckaroo of
Bill (of was het nu toch James de butler) in zee gaan :-)

Groeten, Mark