[TYPO3-UG Dutch] Flash Video (FLV) players

Melvin Struiksma melvin.struiksma at omaha.nl
Mon Jan 8 12:46:47 CET 2007

Hoi Loek,

Om het flv bestand automatisch aan te passen aan de kader groten is dit de script voor de .swf bron:

// Stage variables
Stage.scaleMode = "scale.stage"; //zonder dit, maar scale.stage, past hij zich aan, aan de grote van je stage)
Stage.align = "TM"; //zonder dit, maar TM wil zeggen dat hij zich zelf in het midden plaatst.
stop();

// Center activity icon
activity._x = Stage.width/2;
activity._y = Stage.height/2;

// Add link to rightclick menu
var newMenu:ContextMenu = new ContextMenu();
newMenu.hideBuiltInItems();
newMenu.customItems.push(new ContextMenuItem("Flash Video Player 3.2 by Jeroenwijering...", goTo));
this.menu = newMenu;
function goTo() { getURL("http://www.jeroenwijering.com/?item=Flash_Video_Player"); };

// Start the player
var fpl = new com.jeroenwijering.players.FLVPlayer(this.player);

Moet er wel bijzeggen, dat je moet oppassen met de grote van je kader, doordat het een MC is vanuit grapics, wordt de
kwaliteit ten allen tijden verknoeid door het te vergroten.

Groeten,

Melvin