[TYPO3-UG Dutch] probleem versie 4.1beta2

Frank frank.sonck at freebel.net
Sat Jan 6 00:14:13 CET 2007

Dag allemaal,

Eerst en vooral de beste wensen voor het nieuwe jaar!

Een vraag: heeft iemand al ervaring met de 4.1beta2 versie van typo? Ik heb
ze geïnstalleerd maar krijg nu blijkbaar geen contact meer met de TER. Ook
niet wanneer ik via de install procedure de compatibility version terug
breng naar 3.8 bvb. Op de bugs pagina vond ik een ellenlange post over hoe
de TER2 te veel geheugen eist en zo maar dat is in elk geval bij mij niet
het probleem (denk ik): mijn memory_limit in php.ini staat op 60 meg.

Ik zie nog niet echt de grote vooruitgang aan 4.1? Ook de *top area
applications* nieuwigheid (via url *alt_main_new.php*) vind ik maar niet
terug.

Iemand suggesties?

Vriendelijke groeten,
Frank Sonck