[TYPO3-UG Dutch] Extension Manager problemen

Michiel Roos [netcreators] michiel at netcreators.com
Fri Jan 5 12:59:57 CET 2007

Beste Daniel,

Ik had dit probleem zojuist ook. Nou, een soortgelijk probleem dan.

Bij het updaten van de ext lijst in een 4.0.4 install kreeg ik een wit
scherm. Daarna bij het updaten dezelfde boodschap als jij kreeg.

Wat bij mij heeft geholpen is het ophogen van de memory_limit naar 48 MB
(in php.ini).

Werkt deze oplossing voor jou ook?

Ik kan me voorstellen dat het uitschakelen van extensies werkt. De reden
hiervoor is dan dat er minder extensies geladen zijn bij het aanroepen van
de backend scripts en er daarom minder geheugen wordt gebruikt bij het
parsen van de scripts.

--
Met vriendelijke groet,

Michiel Roos