[TYPO3-UG Dutch] 2x achter elkaar een pdf genereren gaat fout of via de realURL

Fred Manders fredmanders at gmail.com
Thu Jan 4 12:41:30 CET 2007

Goedemiddag lijst!

Om van mijn pagina's PDF te maken gebruik ik nc_pdfgen van NetCreators. Als
ik gewoon op een pagina zit en op mijn pdf plaatje klik, dan krijg je mooi
een PDF. Als ik deze dan sluit en nog eens erop klik krijg ik deze tekst:
 <?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?> * * <!DOCTYPE html* (View Source
for full doctype...)*>
 *-* <http://www.mediaanabs.nl/markten/publieke-sector/pdf.html#> <htmlxmlns
="*http://www.w3.org/1999/xhtml*">
 *-* <http://www.mediaanabs.nl/markten/publieke-sector/pdf.html#> <head>
 * * <title>*Publieke sector*</title>
 * * <meta http-equiv="*refresh*" content="*10*" />
* * </head>
 *-* <http://www.mediaanabs.nl/markten/publieke-sector/pdf.html#> <bodystyle
="*background-color:white; font-family:Verdana,Arial,Helvetica,sans-serif;
color:#cccccc; text-align:center;*">
 * * <strong>*Page is being generated.*</strong>
 * * <br />
* * *If this message does not disappear within 30 seconds, please reload. *
* * </body>
* * </html>
*-* <!--

pad

* * -->
Is dit een bekend probleem? Is hier een oplossing voor?
Verder kan ik wel via bijvoorbeeld
http://www.mediaanabs.nl/markten/publieke-sector/print.html
bij de printer versie komen van
http://www.mediaanabs.nl/markten/publieke-sector/ of
http://www.mediaanabs.nl/markten/publieke-sector.html wat je wilt..
Maar met http://www.mediaanabs.nl/markten/publieke-sector/pdf.html kom ik
niet bij de PDF versie. Terwijl als in publieke sector zit en dan op PDF
genereren klikt, je wel pdf.html erachter krijgt.. Het vreemde is ook dat de
pagina wel even bezig is met genereren en als je dan op refresh klikt, komt
weer de eerstgenoemde foutmelding. Jullie kunnen deze foutmeldingen
genereren zoals hierboven beschreven op http://www.mediaanabs.nl/

Alvast bedankt!

Groetjes Fred