[TYPO3-UG Dutch] schalen achtergrond image in gmenu lukt niet

Felippe van Eekhout feekhout at worldonline.nl
Tue Jan 2 18:46:10 CET 2007

Ik begrijp er dus niets meer van:

- in de install: voor alle image processing een vinkje
- het schalen van plaatje (zie mijn vorig bericht) werkt ok, zowel
vergroten als verkleinen.
- een ongeschaald plaatje in GMENU werkt ook, kleur is juist
- met schaling naar 'orgineel' formaat werkt ook
- maar zodra er groter of kleiner wordt geschaald, wordt het plaatje
geconverteerd naar grijswaarden.

Het lijkt alsof er een mask gemaakt wordt??

Gr Felippe

Op 2-jan-2007, om 17:58 heeft Felippe van Eekhout het volgende
geschreven: