[TYPO3-UG Dutch] schalen achtergrond image in gmenu lukt niet

Felippe van Eekhout feekhout at worldonline.nl
Tue Jan 2 16:05:31 CET 2007

Gegroet u allen,

en uiteraard begin ik met jullie een goed 20067 te wensen!

ik kom er even niet uit. Ik probeer een achtergrond plaatje voor een
gmenu te schalen met de volgende code:

temp.menu_2 {
   1 = GMENU
   1 {
     NO {
       XY = 150,20
       wrap =<div class = "gmenu_2_no">|</div>
       5 = IMAGE
       5 {
         file = {$SiteMainPath}/main/pict/menuback.jpg
         #file.width = 150
         #file.height = 20
         }

       10 = TEXT
       10 {
         text.field = title
         offset = 10,15
         antiAlias = 1
         niceText = 0
         fontSize = 14
         fontFile = fileadmin/fonts/lucida.ttf
         fontColor = #FF8800
         }
       }
     }
   }

In bovenstaande code word menuback.jpg nog niet geschaald. Het
plaatje wordt dan goed weergegeven en de tekst er boven ook. Als ik
vervolgens de #-jes weg haal dan  worden de plaatje wel geschaald
maar 'negatief' weergegeven....
Is bovenstaande methode wel de juiste?
of moet ik het plaatje anders schalen?

Gr Felippe