[TYPO3-UG Dutch] Happy New Year!

Sander Vogels (TYPO3.nl) sander at typo3.nl
Tue Jan 2 11:25:55 CET 2007

Hoi allemaal,

Bij deze wil ik graag iedereen een gelukkig, gezond, liefdevol en
succesvol 2007 wensen!
De opmars van TYPO3 zal ook dit jaar niet te stuiten zijn in de markt.
Er staan ook een aantal nieuwe releases op stapel voor dit jaar die weer
grote verbeteringen zullen bevatten. En dat is nog maar een
vingeroefening richting 5.0, de versie die een compleet nieuwe core zal
bevatten. Dat wordt wel pas 2008 maar goed, hebben we iets om naar uit
te kijken. 2007 wordt in ieder geval een goed jaar voor de ICT sector,
open source software en zeker TYPO3. Vergeet dus naast het harde werken
niet te genieten van al hetgeen je hebt bereikt!

Dit voorjaar zal weer de landelijke User Group dag plaatsvinden op een
nog onbekende lokatie. Gezien het almaar verder uitdijen van onze UG en
ook de belangstelling bij klanten om te komen, zal het evenement
waarschijnlijk weer iets groter worden en ook het programma
uitgebreider. Zowel voor de organisatie vooraf als op de dag zelf zijn
er weer vrijwilligers nodig. Een ieder die iets wil doen nodig ik uit
een email naar me te sturen met wat je zou willen/kunnen doen.
Ook bedrijven die willen sponsoren kunnen contact met me opnemen. Dit
jaar laten we meer sponsors toe om het programma inhoudelijk te
versterken. Het wordt dus niet goedkoper dan vorig jaar maar wel nog beter!

Een heel fijn jaar allemaal,

groetjes,

Sander Vogels
Typehead Benelux