[TYPO3-UG Dutch] Scheidingsteken in simpel menu en XHTML?

Wilfred Smit typo3 at doubleus.org
Mon Jan 1 10:23:41 CET 2007

Goedemorgen allemaal,

Bij deze wil ik iedereen van deze lijst een voorspoedig 2007 toewensen!

Ik heb een klein probleempje. Ik genereer een simpel klein menu'tje met
de volgende TS:

# Generate subheader navigation:
lib.subheaderNav = COA
lib.subheaderNav = HMENU
lib.subheaderNav.special = list
lib.subheaderNav.special.value = 85,87
lib.subheaderNav.1 = TMENU
lib.subheaderNav.1 {
  wrap = <ul>|</ul>
  NO.allWrap = |*| |&nbsp;&#124;&nbsp;|*| |*|
  NO.linkWrap= <li>&nbsp;|</li>
}

De output is als volgt:
  home | contact

Precies zoals ik dit graag wil hebben. Als ik mijn pagina door de XHTML
checker haal, dan krijg ik een fout melding dat een &#124 character niet
is toegestaan.

Heeft iemand een idee hoe ik bovenstaand menu'tje kan genereren terwijl
het toch voldoet aan XHTML standaard?

Groet,

- Wilfred Smit -