[TYPO3-UG Dutch] why did the span not shown up

Roelof Wobben rwobben at hotmail.com
Wed Feb 28 09:40:26 CET 2007

>From: Daniel Doesburg <daniel at typo3-nl.eu>
>To: typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de
>Subject: Re: [TYPO3-UG Dutch] why did the span not shown up
>Date: Wed, 28 Feb 2007 08:38:02 +0100

>Dit kan ik begrijpen. Denk ik :-)
>
>En de oplossing is redelijk eenvoudig.
>In een content element kun je de tekst van de header ingeven. Vervolgens
>kun je een viertal eigenschappen van die kop invullen waarvan de laatste
>een datum is.
>
>Dan kijk je vervolgens in de daarna gegenereerde html en met css maak je
>het net zo mooi als je wilt.

> [...]

Oke,
Ik heb gedaan wat jij zei.
Als je nu bron bekijken doet staat er dit   :

	<!--  Header: [begin] -->
		<!--  Header date: [begin] -->
		<!--  Header date: [end] -->
			<h1 class="csc-firstHeader">Even voorstellen</h1></div>
		<!--  Header: [end] -->

		<!--  Image block: [begin] -->
			<!--  Text: [begin] -->

Dus heb ik de namen in mijn css bestand veranderd zo dat het er nu zo
uitziet :
#csc-firstHeader
  float: left;
  text-align: center;
  color: #000;
  width: 80%;
}

#csc-header-date {
  float: right;
  text-align: right;
  color: #000;
  width: 20%;
}

bodytekst {
  float : left ;
  text-align : left ;
  color : #000;
  width : 100% ;
}

Maar nu verandert er niks in het uiterlijk, ook niet na het leegmaken van de
cache.
Wat is nu mijn denkfout ?

Roelof