[TYPO3-UG Dutch] Cachetabellen worden erg groot

Wilfred Smit typo3 at doubleus.org
Sat Feb 24 17:21:09 CET 2007

Hoi Ben,

Ik gebruik inderdaad de calendar en wel een oudere versie. De nieuwe
versie gooit de gehele configuratie van calendar door elkaar en daarom
heb ik 'em nog niet geüpdate. Zal ik toch maar gaan doen :-( ...

Bedankt in ieder geval voor de tip.

Groet,

- Wilfred -

Op zaterdag 24-02-2007 om 16:13 uur [tijdzone +0100], schreef ben van 't
ende [netcreators]: