[TYPO3-UG Dutch] speciale tekens

Kees van der Hall KvdHall at xs4all.nl
Fri Feb 23 16:27:19 CET 2007

Beste Geert,

Vermoedelijk heb je een probleem bij het aanmaken van het bestand voordat je
het overzet naar de server.
De fout kan in php myadmin zitten. Via een andere encoding of een nieuwere
versie van PHP MyAdmin aanmaken.
Voordat je het overzet eerst de file.sql openen en dan even kijken naar de
golfjes met een hoofdletter A en E enz.
Zit dit er in dan is het (nog) niet goed.

Vriendelijke groet,
Kees van der Hall