[TYPO3-UG Dutch] Release TYPO3 4.0.5 en 4.1RC2 !!!!OPGELET!!!!

Rik Willems - Actiview rik at actiview.nl
Fri Feb 23 14:54:31 CET 2007

Beste lijst,

De update versie 4.0.5 bevat alleen een beveiligingsupdate die betrekking
heeft op het verzenden van formulieren, zo valt te lezen op de TYPO3
website. Dit lijkt me niet iets waarop een installatie zal crashen na
update.
Kan ik hieruit afleiden dat het verstandig is om updates te doen in kleine
stappen, in dit geval eerst van 4.0.2 naar 4.0.3 naar 4.0.4 naar 4.0.5? Op
deze manier kan je naar mijn mening beter inschatten waar problemen vandaan
komen. (als dit een newby vraag is hoor ik het ook graag)

En, wellicht een beetje zout op de wonden/mosterd na de maaltijd, naar mijn
idee onderstreept dit het belang van backup-en voordat je zaken aan de
source en database gaat veranderen.

Met vriendelijke groeten,
Rik Willems

Actiview  .  http://www.actiview.nl
Achterharingvliet 34a, 3011 TC Rotterdam
T: +31(0)10 414 6736  .  M: +31 (0)647 22 6543