[TYPO3-UG Dutch] Release TYPO3 4.0.5 en 4.1RC2 !!!!OPGELET!!!!

Maarten Mandemaker maartenmandemaker at gmail.com
Fri Feb 23 13:03:45 CET 2007

Ik zat beetje in de stress toen het gebeurde, en dan denk ik niet zo heel
lang en goed na... Dus nee, ik heb beide niet gedaan, beetje dom achteraf
magoed.

Denk dat ik de hele zaak ff backup en dan probeer naar 4.0.5. te gaan, heb
ik tenminste iets achter de hand (want nu was mijn back-up 2 weken oud)

Ik hoop voor iedereen die gaat updaten dat het goed gaat, moet natuurlijk
vlekkeloos kunnen. Just be aware ;)

Grt. Maarten