[TYPO3-UG Dutch] Release TYPO3 4.0.5 en 4.1RC2 !!!!OPGELET!!!!

Ric van Westhreenen|alterNET Internet BV ric at alternet.nl
Fri Feb 23 12:28:34 CET 2007

Hi Maarten,

Leuk deze melding, maar we kunnen hier niet zo veel mee.

Wat ging er precies mis, had je bijvoorbeeld specifieke extensies e.d.?
Welke foutmeldingen  kreeg je. Wat heb je moeten doen om het op te lossen.

Op die manier kunnen andere lezers inschatten of dit op hen van
toepassing is, en of ze een zelfde soort probleem kunnen verwachten.

Uiteraard begrijp ik dat het vervelend is.

Gr.

Ric van Westhreenen