[TYPO3-UG Dutch] plaatjes resizen zonder ImageMagick?

Barbara Wijbenga bvschepen at home.nl
Thu Feb 22 11:13:22 CET 2007

Ik heb deze gedownload:
http://typo3.sunsite.dk/software/linux/

Die heb ik in cgi_bin gezet, rechten goed gezet en inderdaad het hele pad,
incl / ingevuld in de install tool...

Maar we gaan waarschijnlijk het domein verhuizen naar de hoster waar we
altijd mee werken. Dan werkt het in ieder geval.

Bedankt!
Barbara

"Daniel Doesburg" <daniel at typo3-nl.eu> schreef in bericht
news:mailman.1.1172137683.6771.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de...