[TYPO3-UG Dutch] Memory Leak

Harry xboesh at gmail.com
Wed Feb 21 16:54:16 CET 2007

Yep, heb ik wekelijks last van.
Ik voorkom het plat gaan door de index_search tabellen te legen (8 stuks).
Twee van die tabellen vullen zich tot 2.5miljoen rijen en 450MB.
Als je dan een nieuwsbrief wil versturen gaat de server plat.

Dus wat ik tot nu toe doe is handmatig 8 tabellen legen...
Niet echt een charmante oplossing, maar ik ga nog hulp inroepen van een
level 4  helpdesk goeroe ;-)

Hope this helps...
grt,
  - Harry -