[TYPO3-UG Dutch] TinyRTE

Thijs Hakkenberg thijs at hakkenberg.com
Wed Feb 21 13:17:48 CET 2007

Beste Eef,

Zou je nieuwe threads niet als reply willen maken? Zo worden ze verkeerd
weergegeven in automatische sorterende clients en op de
mailinglistmanagers. Wat de leesbaarheid niet ten goede komt en niet op
prijs wordt gesteld.

Wat betreft br's; kan je niet gewoon je gebruikers instrueren om
shift-enter te gebruiken voor nieuwe regels? Die zou een br moeten geven
i.p.v. een p.

Groet,

H.E. Weenink, Aristo WebDesign schreef:
> Een vraag over tinyRTE.
> Hoe regel ik dat paragrafen <p> </p> blijven en
> Nieuwe regels <br> dat ook blijven.
>
> Wat ik ook instel via de extmanager in Tinyrte. Voortdurend wordt alles
> omgezet in paragrafen.
> Van lieverlee maar teruggegaan naar HTMLarea, wat dit gewoon standaard goed
> doet (maar weer ingewikkeld is bij het gebruik van stylesheets.)
>
> Goede gebruiksaanwijzing voor isntellen van de editors zou mij welkom zijn.
>

> Alvast bedankt voor jullie reacties.
>
> Groet, Eef

Thijs Hakkenberg,

Voorzitter Stichting Ebriositas [ KVK: 34210081, Postbank 4906257]
www.ebriositas.nl <http://www.ebriositas.nl>
Student Natuurkunde UvA
www.uva.nl <http://www.uva.nl>
Systeembeheerder Stichting Varkens in Nood
www.varkensinnood.nl <http://www.varkensinnood.nl>

Contact:
Tel: 06-48761131
www.hakkenberg.com <http://www.hakkenberg.com>