[TYPO3-UG Dutch] div menu in static plaatje

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Wed Feb 21 11:51:22 CET 2007

Melvin Struiksma schreef:
> Hehe...
>
> Ik ben een beetje gefrustreerd, dus daardoor dat jij mijn tekst niet
> begrijpt.
>
> Maar goed...
>
> ehm..
>
> Probleem is:
>
> Ik wil graag mijn menu in een achtergrond hebben.
Aan je stylesheet toevoegen
> Ik wil graag mijn menu los van elkaar hebben en niet wanneer ik op 1
> knop druk, dat alle tekst als 1 tekst te zien wordt.
Volg de handleiding
> Ik wil graag mijn typo3 script zodoende compleet hebben dat ik zonder na
> te denken alleen mijn .css hoef aan te passen.
Zie boven
> Ik wil zo veel ....
Ja, beroerd is dat he?
> Ik wil graag mijn menu horizontaal uitgelijnd.
Wat is dat? Wil je een horizontaal menu?
Geen probleem. Met CSS. Even googlen naar Listamatic en je hebt een
enorme zee aan uitgewerkte voorbeelden.

> Oplossing:
>
> Ik weet het niet meer, ben alweer veeeeel te lang (derde dag vandaag)
> bezig met deze rotzooi.
Ho ho :-)
> Denk er zwaar over om toch maar een website simpel en eenvoudig in flash
> te gaan maken :)
Ja, een fietsopleiding duurt een dag. Voor een brommerbewijs ben je wat
langer bezig. Weet je hoe lang het duurt voor je zelfstandig een Boeing
747 mag vliegen?

> Als jij (of iemand anders) wil, kan ik de setup van typo3 en de .css als
> .txt bestandjes toesturen.

Je mag ze me toesturen. Of ik vandaag voldoende puf heb om er naar te
kijken weet ik niet.