[TYPO3-UG Dutch] div menu in static plaatje

Melvin Struiksma melvin.struiksma at omaha.nl
Wed Feb 21 11:26:36 CET 2007

Hehe...

Ik ben een beetje gefrustreerd, dus daardoor dat jij mijn tekst niet
begrijpt.

Maar goed...

ehm..

Probleem is:

Ik wil graag mijn menu in een achtergrond hebben.
Ik wil graag mijn menu los van elkaar hebben en niet wanneer ik op 1
knop druk, dat alle tekst als 1 tekst te zien wordt.
Ik wil graag mijn typo3 script zodoende compleet hebben dat ik zonder na
te denken alleen mijn .css hoef aan te passen.
Ik wil zo veel ....
Ik wil graag mijn menu horizontaal uitgelijnd.

Oplossing:

Ik weet het niet meer, ben alweer veeeeel te lang (derde dag vandaag)
bezig met deze rotzooi.
Denk er zwaar over om toch maar een website simpel en eenvoudig in flash
te gaan maken :)

Als jij (of iemand anders) wil, kan ik de setup van typo3 en de .css als
.txt bestandjes toesturen.