[TYPO3-UG Dutch] FE editing en file upload

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Tue Feb 20 12:33:05 CET 2007

Nico Potvin schreef:
> Via de backend kunnen ze wel gewoon files uploaden.
>
> Er zit wel een DAM systeem in, maar hier kunnen zij gewoon files uploaden.
>
> kan ik dit via een of andere mannier doorgeven naar de FE?
>
> groeten

Ik begin het, geloof ik, te begrijpen.
Jij wilt ze op de een of andere manier de functie "filelist" kunnen
geven aan de frontend.
Het lijkt er op dat dit problematisch is. Ik kan je daar niet bij helpen.
Maar . . .
Heb je dat echt nodig?
Als je een MS-Word bestand wilt aanbieden op een pagina maak je daarvoor
een link in de RTE. Toch?
En als je dan in de element-browser (zo heet dat ding, dacht ik) zit en
op "file" klikt, kun je toch bestanden up-loaden? OK drie tegelijk is
geen vetpot, maar altijd nog meer dan dat je er in 1 link kunt gebruiken.
Mocht je die upload optie missen, voeg dan

options {
	uploadFieldsInTopOfEB = 1
	createFoldersInEB = 1
}