[TYPO3-UG Dutch] FE language vraag

Ton Akveld AT rode Lijn a.c.akveld at rodelijn.nl
Sun Feb 18 16:33:10 CET 2007

Hi Ric,

Mijn dank!
Extensies updaten: Dat doet inderdaad wonderen, op de dagen in 't
guestbook na, maar er komt nu schot in en mijn vertrouwen begint
gelukkig ook weer wat te groeien.

Alleen is me nog niet helemaal duidelijk wat je bedoelt met:

Zorg er ook voor dat in je typoscript bepaald is dat je de nl taal hebt.

Ik heb in het BE een nieuw record website taal aangemaakt met Nederlands
als de taal, en dat record vind ik ook in de database terug. Is dat wat
je bedoelt?

Vriendelijke groet,

Ton Akveld