[TYPO3-UG Dutch] webshop

Roland van Ommeren [Re-Fresh] rvo at re-fresh.eu
Fri Feb 16 17:39:29 CET 2007

Beste lijst,

Ik ben bezig een webshop op te zetten en gebruik hiervoor de plugin
/extendedshop,
/////om een product toe te voegen aan de winkelwagen zijn er twee
opties, namelijk:
1. Product in winkelwagen -> ga naar winkelwagen (PID = X)
2. Product in winkelwagen -> winkel verder (Blijf op de zelfde pagina,
maar update de winkelwagen wel)

Nu is het zo dat als ik voor optie 2 kies, dat ik niet op de pagina
blijf maar naar www.mysite.eu/# wordt gelinkt.
Ik heb geen idee waar ik deze optie eventueel kan aanpassen, en of je
een constant kunt gebruiken die bijvoorbeeld
aangeeft 'href="#"  =  blijf op dezelfde pagina, maar update de
winkelwagen wel'.

Misschien heeft iemand hier een idee voor?

Groeten Roland van Ommeren//