[TYPO3-UG Dutch] Submenu bij menu met special directory

Roland van Ommeren [Re-Fresh] rvo at re-fresh.eu
Fri Feb 16 14:10:02 CET 2007

Beste Eef,

Voor zo'n dergelijk submenu gebruik ik zelf zo'n structuur:

## LogoMenu Navigation Level 2
   lib.LogoMenu.2 = TMENU
   lib.LogoMenu.2 < subparts.LogoMenu.1
   lib.LogoMenu.2 {
   NO.ATagTitle.field = title
   NO.allWrap = <div class="logomenu2"> | </div>
   NO.RO = 1
}

en dan zo voor elk submenu een nieuwe level, misschien kom je daarmee in
de goede richting

Groeten Roland