[TYPO3-UG Dutch] Submenu bij menu met special directory

Eef Weenink h.e.weenink at aristo-webdesign.nl
Fri Feb 16 13:49:53 CET 2007

Helaas brengt dit mij nog niet verder.
Het gaat niet om een "gewoon" menu met twee levels. Dat draait inmiddels
bestens.
Het gaat om een speciaal menu met twee levels.

Het toplevel is met een directory verwijzing gemaakt:
## LogoMenu [Begin]
 lib.LogoMenu= HMENU
 lib.LogoMenu.special = directory
 lib.LogoMenu.special.value = 263
 lib.LogoMenu.includeNotInMenu=1
 lib.LogoMenu.wrap(	|   )
 lib.LogoMenu.1 = TMENU
 lib.LogoMenu.1 {
	NO.allWrap =  |*| | | |*| |*|
}
En ook dit doet het uitstekend.

Vraag is nu: Hoe laat ik hiervan een submenu zien.  Ik schets nog even de
structuur:
Tree
	Regular Pages.
		(hier draaien de normale pagina's en bijbehorend menus
	LogoMenuPages
		About us
			The company
			The people
		Contact
		Route
Ik krijg dus: About us, Contact en Route prima te zien.
Maar dus niet The company en the People.

Wellicht prikkelt bovenstaande tot verdere  Tips.

Groet, Eef