[TYPO3-UG Dutch] css probleem

Roelof Wobben rwobben at hotmail.com
Fri Feb 16 13:14:19 CET 2007

Hoi,

Door jouw tip zie ik ineens wat er verkeerd gaat.
Er wordt verwezen naar een hele verkeerde css file namelijk die van de
"oude" site.
Ik heb de html file van de oude site gebruikt om de mapping te doen en
vergeten de url voor de css file aan te passen.
Eens even kijken hoe ik dat kan veranderen.

Groetjes,

Roelof