[TYPO3-UG Dutch] heftig probleem door uploaden extensie mh_omdbchart

Thijs Hakkenberg thijs at hakkenberg.com
Thu Feb 15 15:55:51 CET 2007

Beste Lijst,

Omdat soms de TER achterloopt op nieuwe extensies heb ik een extensie
(mh_omdbchart) geüpload en geïnstalleerd. Echter, deze maakt gebruikt
van ODBC extensie; en inplaats van een dependency error te geven geeft
typo3 deze error:

TYPO3 Fatal Error: Extension key "adodb" was NOT loaded!
(t3lib_extMgm::extPath)

Hierdoor kan ik ook de backend niet meer in. Ik het toen vervolgens de
database van gister teruggezet, geen effect. In typoconf/localconf.php
heb ik de extensie verwijderd uit  $TYPO3_CONF_VARS['EXT']['extList'],
maar dit heeft ook geen effect.

typo3/install geeft ook dezelfde foutmelding.

Iemand? Dit is namelijk redelijk vervelend gezien het een live site
betreft.

Groet,
--

Thijs Hakkenberg,

Voorzitter Stichting Ebriositas [ KVK: 34210081, Postbank 4906257]
www.ebriositas.nl <http://www.ebriositas.nl>
Student Natuurkunde UvA
www.uva.nl <http://www.uva.nl>
Systeembeheerder Stichting Varkens in Nood
www.varkensinnood.nl <http://www.varkensinnood.nl>

Contact:
Tel: 06-48761131
www.hakkenberg.com <http://www.hakkenberg.com>